Általános Szerződési Feltételek

Villapark Várgesztes, Villapark Hungary Kft.

Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Várgesztesi Villapark szolgáltatásai igénybevételének feltételeit rögzíti.

Érvényes 2021.06.01-től visszavonásig.

  1. A szolgáltatás

A Várgesztesi Villapark a visszaigazolásban megadott szolgáltatási díj ellenében biztosít Megrendelő részére szállást és egyéb szolgáltatásokat. A szolgáltatási díj magában foglalja az apartmanház, valamint berendezési és felszerelési tárgyainak használati díját, beleértve vendégenként egy garnitúra ágyneműhuzatot, kéztörlőt és fürdőlepedőt, illetve a használat során felmerülő közüzemi költségeket továbbá a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatások, ellátások díját. Házaink zömében nyolc személyesek.  Magasabb létszám esetén felár ellenében pótágyat biztosítunk (maximum összesen 10 fő elhelyezéséig). A Villapark szolgáltatásainak jellegéből adódóan nem biztosít napi takarítást, ágynemű- és törölközőcserét – külön takarítás, illetve ágyneműcsere térítési díj ellenében a recepción igényelhető. A szolgáltatási díj feljogosítja a szállóvendégeket a tartózkodási idő alatt a Villapark alapszolgáltatásainak – élményfürdő, szauna, kültéri medencék, csúszdák, játszóterek, nyitott sportpályák – nyitvatartási időn belüli térítésmentes igénybevételére. Foglaltság függvényében a sportpályák, füves területek, szórakozóhelyek kizárólagos használatát külön megrendelés esetén térítési díj ellenében biztosítja a Villapark. Az igénybevétel feltételéül szolgáló térítési díjainkról érdeklődjön a recepción, valamint megtalálhatóak a mindenki rendelkezésére álló információs anyagainkban. A tartózkodási idő alatt az apartmanház, valamint az azt körülvevő kert a szállóvendég kizárólagos használatában van. A Villapark személyzete jogosult a lakott házakba a szállóvendég távollétében is bármikor belépni karbantartás, takarítás vagy ellenőrzés céljából.

A szolgáltató:

              A szolgáltató neve: Villapark Hungary Kft.

              Cégjegyzékszáma: 11-09-008808

              Adószáma: 12869707-2-11

              Székhelye: 2824 Várgesztes, Villa park 201/25.hrsz.

              Számlavezető pénzintézete: UniCredit Bank 

              Számlaszáma:  10918001-00000113-34880000             

              Központi email címe: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

              Központi telefonszáma: +36 34 494 494

              A szerződés nyelve alapvetően: Magyar

 

  1. A foglalás; fizetési feltételek

Foglalását a visszaigazolásban meghatározott előleg határidőig történő átutalásával véglegesítheti. Ezt megteheti közvetlen banki transzferen keresztül a visszaigazolásban szereplő előleg összeg szolgáltató fenti számlájára történő átutalással, illetve elektronikus úton a honlapon keresztül, online fizetéssel. Előlegét az elfogadott VISA, Maestro, Mastercard valamint SZÉP kártyákkal fizetheti az UniCredit Bank és a BIGFish Payment Gateway biztonságos rendszerén keresztül. 

Amennyiben online foglaláskor hiba vagy hiányosság lép fel a kiválasztott szolgáltatási csomag esetében vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk. Ön, mint megrendelő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől minden következmény nélkül.

Téves adatbevitelből adódó hibák javítása: Ön, mint online rendszerünk felhasználója a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Ön a megadott email címére a megrendelés véglegesítése után visszaigazolást kap. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaigazolás nem jelenti megrendelése elfogadását, ezzel a felek között szerződés nem keletkezett. Kérjük vegye figyelembe, hogy a megrendelések feldolgozása a recepció nyitvatartási idejében történik, így visszaigazolását nem biztos, hogy néhány órán belül megkapja. Munkatársaink azonban igyekeznek a lehető legrövidebb időn belül felvenni önnel a kapcsolatot.

Amennyiben az ajánlatkérő, foglaló, kirívóan alacsony vagy magas árat tapasztal az azonos szolgáltatásért elvárható piaci árhoz képest, - ebből következőleg valószínűsíthető, hogy rendszer vagy adminisztrációs hiba következtében rosszul megállapított ár alapján történt a kalkuláció, - azt köteles jelezni a szolgáltató felé és egyben tudomásul venni, hogy az ilyen áron történt foglalást a szálláshely szolgáltató törölni fogja és a szolgáltatást nem kötelező biztosítani. Erről a szálláshely szolgáltató írásban is informálja. Ebben az esetben természetesen az előleg teljes egészében visszafizetésre kerül a foglalást végző részére az előleg fizetésének módjával azonos módon és számla számra.

A fizetés módjai:

Bankitraszferrel, átutalással: Foglalását a visszaigazolásban meghatározott előleg határidőig történő átutalásával véglegesítheti. Ezt megteheti közvetlen banki transzferen keresztül a visszaigazolásban szereplő előleg összeg szolgáltató fenti számlájára történő átutalással.

Online bankkártyás fizetéssel: Önnek lehetősége van megrendelt csomagjának ellenértékét, vagy előlegének összegét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltatók (UniCredit Bank, BigFish payment gateway) biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

A online bankkártyás fizetés igénybevétele esetén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat web felületünkön keresztül. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank online fizető oldalára irányítja rendszerünk, ahol a jelenleg elérhető̋ legbiztonságosabb titkosítási módszerrel lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Ehhez a fizetési lehetőségek kiválasztásakor “fizetés bankkártyával” opciót kell választania, majd a Bank fizetési szerverén át a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a az  ellenőrzőkódot (CVC-Card Verification Code/CVV-Card Verification Value) megadni. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa, valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra.  Amennyiben az Ön Maestro kártyáján ilyen nem található́ kérjük forduljon bankja ügyfélszolgálatához. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó́ bank engedélyezi! Kérjük, ebben az esetben is érdeklődjön számlavezető bankjánál, hogy kártyája felhasználható́-e az interneten keresztül történő vásárláshoz.

A visszaigazolást az email címére küldjük ki és foglalását kizárólag a fizetési határidőig befizetett előleg esetén tekintjük érvényesnek. Kedvezményes csomag foglalása esetén a csomag részekre nem bontható, csak a kiírásban szereplő időtartamra, létszámra és tartalomra vonatkozik a kedvezmény. A Villapark a szolgáltatási díjon felül a hatályos önkormányzati rendeletnek megfelelő összegű idegenforgalmi adót számít fel. A Villapark által szervezett fakultatív programok igénybevételének módjáról és a részvételi díjakról a szállóvendégek külön programajánlatból tájékozódhatnak. Az igénybe vett többletszolgáltatások díja a helyszínen fizetendő. A Villapark aktuális árlistája a www.villapark.hu internetes oldalon tekinthető meg.

 

  1. A foglalás módosítása vagy lemondása

A vendég foglalását 30 nappal az érkezési dátum előtt szabadon lemondhatja, utána fizetendő meghiúsulási kötbér mértéke a foglalás összegének 30%-a. A megrendelő a foglalás teljes vagy részleges lemondását, módosítását írásban (e-mail, fax), a foglalási szám feltüntetésével jelentheti be a Villaparknak. „No show” (azaz lemondás nélküli távolmaradás) esetén a foglalás összegének 30%-a meghiúsulási kötbérnek minősül, a Villapark pedig jogosult a villát a visszaigazolt érkezés másnapjától más megrendelőnek kiadni.
Egyes akciós csomagajánlatok esetén az előleg befizetési és lemondási feltételek a fentiektől eltérhetnek, az eltérő feltételek a www.villapark.hu oldalon az aktuális akciós ajánlatoknál megtekinthetők.

A megrendelt és visszaigazolt időpontnál későbbi bejelentkezés vagy korábbi kijelentkezés nem jogosítja fel a Megrendelőt semmilyen díj visszatérítésére.

A Villapark írásos nyilatkozattal akkor mondhatja le a foglalást, ha olyan elháríthatatlan külső körülmény merült fel, mely kizárja az apartmanház rendeltetésszerű használatát és a Villapark nem képes más, hasonló felszereltségű és komfortfokozatú villát biztosítani. Amennyiben arra lehetőség van, a Villapark köteles – haladéktalanul értesítve a Megrendelőt – akár magasabb, akár alacsonyabb felszereltségű és komfortfokozatú villát felajánlani. A Villapark ilyenkor a megrendelő választása szerint vagy késedelem nélkül visszafizeti a már befizetett szolgáltatási díjat, vagy azt a módosított foglalás díjába kezelési költség felszámítása nélkül beszámítja.

4.Az érkezés és a távozás

A szállást az érkezés napján délután 15.00 órától lehet elfoglalni és a kiutazás napján délelőtt 10.00 óráig kell elhagyni. Érkezéskor a szállóvendégeket a biztonsági szolgálat a recepcióra irányítja. A Vendégek a recepciónál kötelesek bejelentkezni, melyhez a kötelező digitális adatrögzítésből adódóan a személyi igazolvány és lakcímkártya bemutatása is szükséges. Az adatszolgáltatás megtagadása esetén a Villapark nem köteles a Megrendelő részére a szállás szolgáltatást biztosítani, ez a szállóvendéghez érkező látogató vendégre is vonatkozik, aki látogatását minden esetben díj ellenében teheti meg (lásd. weboldalon a Nyitvatartás menüpontban) és köteles a recepción bejelentkezni. A bejelentkezés minden esetben a recepción történik a recepció nyitvatartási idején belül, ahol az apartmanházba érkező minden vendég (a házba érkezők eltérő időpontban történő érkezése esetén is!) köteles személyesen is megjelenni.

2021. január 1-jén hatályba lépett a turisztikai térségek fejlesztésének állami feladatairól szóló 2016. évi CLVI. törvény módosítása, mely alapján 2021.09.01-jétől minden szálláshelyen bevezetésre kerül a VIZA (Vendég Információs Zárt Adatbázis) rendszer, melybe a szálláshely-szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást igénybevevő bejelentkezésekor köteles az okmányolvasó segítségével az alábbi adatokat rögzíteni a szálláshelykezelő szoftverében minden igénybevevő vendégre vonatkozóan:

  • családi és utónév;
  • születési családi és utónév;
  • születési hely és idő;
  • neme;
  • állampolgársága;
  • anyja születési családi és utóneve;
  • a személyazonosításra alkalmas okmány vagy útiokmány azonosító adatai.

A hatályos jogszabály szerint amennyiben nem adják át okmányolvasásra a személyi azonosítására szolgáló okmányt, abban az esetben a szálláshely-szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást megtagadja.

A szállóvendég az érkezés napján vagy a tartózkodása alatt a hiba felmerülésekor azonnal a recepció nyitvatartási idején a recepción, míg a recepció nyitva tartás idején kívül az őrszolgálatnak írásban jelezheti a szálláshelyen tapasztalt hiányosságokat, amelyeket a Villapark lehetőség szerint pótol. Hiány esetén az apartmanház tételes leltára nyújt eligazítást a ház felszereléséről és ugyanezen leltár nyújt alapot a Villapark részéről a kártérítés mértékének meghatározására. Kiutazáskor a ház kontrollnál tapaszalt hiányokat a Villapark a vendéggel szemben kártérítés jogcímen érvényesítheti, melyet a vendég köteles megtéríteni. A Megrendelő a házkontrollt követően rendezheti számláját a recepción.

Távozás a házkontroll és recepción történő kijelentkezés után történhet, amennyiben megtörtént a számla hiánytalan rendezése és a kulcsok leadása a szállóvendég részéről. Elveszett kulcsért pótlási díjat számítunk fel. A távozáskori kihajtáshoz kilépőkártyára van szükség, melyet kijelentkezéskor ad át a recepció a bejelentőlapon szereplő gépjárművekre vonatkozóan. A kilépőkártyát távozáskor a sorompónál az őr minden gépjárműtől kéri és a távozást biztonsági okokból csak annak átadásával engedélyezi.

 5.A Villapark felelőssége

A Villapark szavatol azért, hogy valamennyi létesítmény és berendezési tárgy rendeltetésszerű használatra alkalmas, továbbá megfelel a vonatkozó jogszabályoknak és a hatósági előírásoknak. A Villapark sem a Villapark területén, sem az apartmanházakban elhelyezett tárgyakért nem vállal sem anyagi sem egyéb felelősséget. A Megrendelő a Villapark által az apartmanházban biztosított széfben helyezheti el értéktárgyait. A Villapark nem felel a nem rendeltetésszerű használat során bekövetkező károkért, értékcsökkenésért. A Villapark nem felel a rajta kívülálló okból és a vis maior okán bekövetkező közmű-szolgáltatási hiányosságokért. A medencék és egyéb sportlétesítmények rendkívüli takarítása, karbantartása céljából a Villapark jogosult időlegesen korlátozni a használatukat, amely alapján a Villaparkot kártérítési felelősség nem terheli.
A Villapark wellness részlegének használata a Vendég saját felelősségére történik, a víz közeli területeken fokozott a csúszásveszély, ebből eredő balesetekért a szálloda felelősséget nem vállal.

A Villapark Hungary Kft. kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Megrendelő, valamint a Jogosulatlan vendég, a házi kedvenc, vagy Harmadik személy jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott a Villapark vendégének, Jogosulatlan résztvevőjének, illetve Harmadik személynek. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Villapark területén előfordulhatnak gazdátlan és vadállatok, amelyek a vendég életére, testi épségére vagy egészségére akár veszélyt jelenthetnek. A Villapark Hungary Kft. a vadállatok és a gazdátlan állatok okozta károkért való felelősségét is teljes mértékben kizárja.

6.Közlekedés

Az apartmanházaknál 2 gépkocsi parkolására van lehetőség. Parkolni kizárólag az üdülőépületekhez gépkocsi beállón, valamint a kijelölt parkolóhelyeken engedélyezett. A gépkocsikkal füves területen és az úton parkolni tilos! A növényzetben okozott károkért a károkozó kártérítési felelősséggel tartozik. A Villapark csak az előzetesen, a biztonsági szolgálatnál regisztrált, arra jogosult járművek behajtását engedélyezi. A park csendjének és nyugalmának biztosítása érdekében a szállóvendégeknek törekedniük kell arra, hogy gépjárműveiket csak a parkba történő be- és kilépéskor vegyék igénybe, valamint, hogy a gépjárműhasználat a lehető legkisebb zajjal járjon. A tartózkodás ideje alatti ki- és bejárást kiépített kamerarendszer segíti. Az érkezéskor átvett kulcsokat és behajtási engedélyeket kijelentkezéskor kell visszaszolgáltatni a recepció részére. Az érkezéskor átvett kulcsokat és behajtási engedélyeket kijelentkezéskor kell visszaszolgáltatni. A KRESZ előírásai a Park teljes területén érvényesek az alábbi eltérésekkel: a Villapark területén a gyalogosok mindig elsőbbséget élveznek, a megengedett sebesség 5 km/óra!

Az itt tartózkodás idején a vendégeink szabadon ki, illetve bejárhatnak gépjárműveikkel. A be-, illetve kilépést automata rendszer biztosítja, a gépjármű forgalmi rendszámának felismerése által. Gépjárműveik rendszámát ezért regisztrálni kell a rendszerünkben. A forgalmi rendszám kizárólag itt tartózkodásuk alatt, egy zárt, biztonságos rendszerben kerül tárolásra. Távozáskor automatikusan törlődik. A rendszámuk a rendszerben az érkezés napjától a kiutazást megelőző nap 24 óráig érvényes. A kiutazás napján nulla órától már csak a biztonsági őr manuális vezérlésével léphetnek ki, illetve be addig amíg a park területét véglegesen el nem hagyják (kilépő kártyával, fizetés után) 

  1. A Megrendelő kötelességei, házirend

Vendégeink nyugalma érdekében este 22.00 óra után a Villapark területén hangoskodni tilos, ideértve a házak teraszán és belső tereiben történő zavaró hangerejű tévézést, zenehallgatást, melynek betartatásáért a biztonsági szolgálat felel. A Villapark közös terein, valamint közvetlen közelükben hangos és a szokásostól eltérő tevékenységet folytatni (pl. quadozás, paintball, stb.) csak a Villapark előzetes írásos engedélyével lehet. A Villapark biztonsági szolgálata jogosult a ki- és belépők, a ki- és behajtó, továbbá a Villapark területén zajló forgalom ellenőrzésére, a személyazonosság megállapítására, a csomagok és járművek szúrópróbaszerű vizsgálatára, illetve indokolt esetben azok átvizsgálására és különösen indokolt esetben jogosult a belépést ill. kilépést megtagadni, szükség esetén a rendészeti szervekhez fordulni, illetve indokolt esetben a jogszabályi keretek között a személyi szabadságot korlátozni. Biztonsági szolgálatunk minden esetben egyenruhában, névre szóló kitűzővel van ellátva. Az őrzésvédelmi feladatokat a Guardians Hungary Kft alkalmazottai látják el a Villapark megbízásából.

Háziállat hozatalát minden esetben előre kell jelezni a Villapark felé. Amennyiben a háziállat fajtájából fakadóan lehetséges, csak érvényes oltási bizonyítvánnyal rendelkező állat hozható a Villaparkba, térítés ellenében. Aqua Plus Villába, Bababarát és Gyermekbarát házba háziállat nem hozható! Amennyiben megsértik az ÁSZF-ben a háziállatokra vonatkozó feltételeket és háziállatot hoznak az Aqua és Aqua Deluxe házakba, akkor a helyszínen a kutya méretétől, súlyától függetlenül extra 50.000 Ft takarítási díjat számolunk fel. A Vendég teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért. Mások kertjén tilos keresztüljárni. A szemetet a park területén illetve a villákban elhelyezett szemétgyűjtő edényekben kell elhelyezni. A bútorokat és használati tárgyakat a Villapark előzetes engedélye nélkül tilos a villából kivinni vagy másik villába átvinni. A létesítményeket, eszközöket minden szállóvendég kizárólag saját felelősségére, a használati rend (kezelési útmutató) előírásai alapján használhatja. A medencékben, azok közvetlen környezetében és a Park Centrum épületben – a kijelölt helyek kivételével – tilos a dohányzás! Gyermekek csak nagykorú felügyelete mellett tartózkodhatnak a medencéknél. A medencék területén háziállat nem tartózkodhat! Az élményfürdő, a szauna és kültéri medencék kifüggesztett házirendjét a szállóvendég köteles betartani. Tűz esetén a recepciót azonnal értesíteni kell! A villát és a Villapark közös használatú létesítményeit, berendezési tárgyait és eszközeit közösen használó vendégek a rendeltetésellenes használat során bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek. A szállóvendég tűzijátékhoz, egyéb engedélyköteles és veszélyes tevékenységhez köteles a Villapark írásos hozzájárulását kérni továbbá a hatósági engedélyek beszerzéséről gondoskodni.

 

  1. Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Ön megrendelt termék kézhez vételétől (jelen esetben a teljesült befizetése után kapott visszaigazolás kézhezvételétől-tehát a szerződés létrejötte után) számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

Ön, mint szerződő fél, az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.

Ön a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Vonatkozó jogi szabályozók:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet ITT érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve ITT érhető el.

Amennyiben élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

  1. Panaszkezelés rendje

Online felületünk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsünk. Amennyiben Önnek ennek ellenére panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Társaságunk a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja önnek. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt esetlegesen elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi és amennyiben szükséges az ellenőrző hatóságoknak bemutatja.

Tájékozgatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

Ön, mint megrendelő panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a KEM Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

Panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

  1. Egyéb rendelkezések

Az általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és az egyéb vonatkozó, hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadók. Vitás kérdésekben a felek megegyezésre törekszenek. Megegyezés hiányában a felek kikötik a Tatabányai Városi Bíróság és a Komárom-Esztergom Megyei Bíróság kizárólagos és értelemszerű illetékességét.

Megrendelő kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat tudomásul veszi, azokat magára nézve kötelezőnek tekinti, azokról a Villapark szolgáltatásait vele együtt igénybe vevő más személyeket is tájékoztatja. Ennek elmulasztásából fakadó követelések tekintetében sem a megrendelő, sem a szállóvendég nem hivatkozhat az ÁSZF feltételeinek nem ismeretére.

Felhívjuk figyelmét, hogy a park területén belül, elsősorban az Önök biztonsága, valamint vagyon védelmi okokból kameramegfigyelő rendszer került telepítésre. A megfigyelőrendszer elemeinek telepítési helyeire figyelemfelhívó táblák kerültek kihelyezésre. A Kamerás megfigyelőrendszer  alkalmazásáról, jogi szabályoknak való megfeleltetéséről a Kamera Szabályzatunkban részletesen írunk. A szabályzat betekintésre kérhető a portán található biztonsági szolgálatunktól.

Az ÁSZF megsértése súlyos szerződésszegésnek minősül és a Villaparkból való kizárást és az azonnali eltávolítást vonhatja maga után. Ilyen esetben a szállóvendéget nem illeti meg semmilyen kártérítés.

Villapark a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a GDPR rendelkezései szerint kezeli a birtokába kerülő adatokat.

© 2024 Várgesztes Villapark. Designed By One Online